U okviru projekta Gimnazije Franje Petrića Zadar ''Čitateljski triatlon'' učenici su premjerno prikazali svoj kratki film ''Nisam ja, AI je!'' koji istražuje kako umjetna inteligencija može stvarati lažne sadržaje i slike koje snažno utječu na mentalno zdravlje mladih.
Nakon projekcije filma održan je okrugli stol na kojemu su učenici sa stručnjacima Službe za mentalno zdravlje i prevenciju ovisnosti Zavoda za javno zdravstvo Zadar, psihologom i školskom pedagoginjom tražili odgovore na pitanja: Što je stvarno, a što generirano? Tko sam ja u digitalnom odrazu?
Promišljalo se o temi digitalnog identiteta, o sadržajima s kojima se susreću u medijima, na internetu, društvenim mrežama…
As part of the Franjo Petrić Grammar School Zadar's project "Reading Triathlon", students screened their short film "It's not me, it's AI!" which explores how artificial intelligence can create false content and images that have a strong impact on the mental health of young people.
After the film screening, a roundtable was held at which students, together with experts from the Mental Health and Addiction Prevention Service of the Zadar Public Health Institute, a psychologist and a school pedagogue, sought answers to the questions: What is real and what is generated? Who am I in a digital reflection?
The topic of digital identity was discussed, as well as the content they encounter in the media, on the internet, on social networks...







